درای وال چیست؟

درای وال یا دیوار خشک یک نام آشنا در صنعت ساختمان‌سازی است. علت نام‌گذاری درای وال کناف و نام دیوار خشک این است که در ساخت و اجرای آن از مصالح ساختمانی تر مانند ملات، سیمان، ماسه و … استفاده نمی‌شود.

اجرای درای وال به خاطر سرعت بالا در نصب و اجرای طرح‌های مختلف طرفداران زیادی دارد.

کاربرد دیوار خشک چیست؟

از آنجایی که دیوار خشک یک سطح مستحکم و یکپارچه را ایجاد می کند موارد مصرفی گوناگونی برای آن وجود دارد. از جمله مواردی که می توان از دیوار خشک استفاده کرد شامل:

  • پوشش دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان
  • دیوارهای جدا کننده
  • پوشش سقف های دکوراتیو
  • قاب بندی های مختلف
  • و…

استفاده از توری فایبرگلاس در اجرای دیوارها و سیستم های گچ خشک و درای وال

توری فایبرگلاس یکی از محصولات نوین در صنعت ساختمان است.

امروزه انتخاب متریال سبک‌ تر در صنعت ساختمان سازی مورد توجه پیمانکاران و کارفرمایان قرار گرفته است و بالطبع با ورود محصولات بر پایه پلیمرها با توجه به خواص فیزیکی و شیمیایی کاملا متفاوتشان اعم از وزن بسیار کمتر نسبت به مصالح سنتی ، کاربرد این متریال ها به سرعت در پروژه های جدید مطرح شد.

در سیستم درای وال می توان از مش فایبرگلاس برای ایجاد یک شبکه فوق العاده مستحکم استفاده نمود و از چسب های مخصوص برای باندینگ توری روی دیواره ها استفاده کرد .

اجرای فینیشینگ نهایی با متریال های مختلف روی سیستم ایجاد شده با توری به راحتی امکان پذیر بوده و نگرانی هایی از قبیل عدم استحکام در پنل های گچ خشک یا دیوارهای پیش ساخته را ندارد .

استفاده از توری فایبرگلاس ساختار دیوار را کاملاً یکپارچه و مستحکم می کند که این مورد از مزایای اجرای مش فایبرگلاس در سیستم‌های درای وال می باشد .

مجموعه تورنیا با در اختیار داشتن بزرگترین انبار مش فایبرگلاس و متنوعترین انواع توری های فایبرگلاس آماده ارایه خدمات به شما مشتریان محترم می باشد .

 

ارسال دیدگاه برای %s

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند *

19 + سه =

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
[fbcomments]