توری پنجره فایبرگلاس ( توری پشه ای)

توری پشه ای یا fiberglass insect screen تورهای بافته شده از 32% الیاف فایبرگلاس به همراه 68% پی وی سی بوده که در برابر نور آفتاب ، سرما و گرمای محیط مقاوم می باشد و به همین دلیل به آن توری نسوز هم گفته می شود.

شبکه مش های این تور به گونه ای در نظر گرفته شده که حشرات نمی توانند از روزنه های آن عبور کنند و در رد و بدل شدن هوا هم خللی ایجاد نمی کند.

این توری در برابر نور آفتاب مقاومت مناسبی داشته و همچنین بسیار اقتصادی است. از مزیت های این توری تنوع رنگ ، نورگیری مناسب و طول عمر به صرفه می باشد .

توری الیاف شیشه یا همان توری فایبر گلاس دارای مقاومت کششی و مقاومت فشاری بسیار بالا هستند .
قیمت به صورت متر مربع ثبت شده و فروش به صورت رولی (طول هر رول 30 متر) می باشد .
این توری ها در ساخت توری های مغناطیسی کاربرد دارند .

این توری ها انعطاف پذیری فوق العاده بالا و شکل پذیری آسانی دارند . مش های فایبر گلاس دارای سطح یکنواخت و یکپارچگی هستند . قدرت پوشش بسیار بالا دارند . توری فایبر گلاس قیمت رقابتی نسبت به توری فلزی دارند ، عدم زنگ زدگی و وزن بسیارسبک توری فایبرگلاس از مزایای این محصول می باشد . با استفاده از این توری شما شاهد افزایش مقاومت خواهید بود ، تنوع کاربری و نیز سازگاری با انواع تولیدهایتان ، کارکرد و حمل آسان از مزایای این محصول می باشد.

موارد استفاده توری پشه ای

توری پشه ای جهت محافظت از ورود حشرات به داخل بیمارستان
منزل
اماکن بهداشتی
کشتارگاه ها
محل نگهداری مواد غذائی فاسد شدنی و … می باشد
همچنین جهت فیلتراسیون هوا و سیستم های فیلتراسیون خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

مجموعه تورنیا تامین کننده انواع توری پشه ای درعرض های 100 تا 180 سانتیمتر به صورت رولهای 30 متری و در ابعاد مختلف آماده ارائه به مشتریان محترم می باشد .

 

 

 

ارسال دیدگاه برای %s

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند *

13 + هشت =

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
[fbcomments]