کاربرد

توری 45 گرمی فایبر گلاس با توجه به مشخصات خود برای کار مشخصی تولید شده اند. توری 45 گرمی یک توری فایبرگلاس مناسب برای اجرای پوشش های اپوکسی هست.

مش فایبرگلاس 45 گرمی با چشمه های سه میل جهت اجرای پوشش های اپوکسی کاربرد دارد. در ابتدا پرایمر بر روی سطح اجرا می گردد و بعد از آن مش 45 گرمی بر روی سطح خوابانده می شود و در نهایت لایه های نهایی اپوکسی بر روی توری 45 گرمی فایبر گلاس اجرا می شود.

باید توجه داشت که این نوع توری باید با توجه خاص خریداری گردد؛ این توری باید کاملا از جنس الیاف شیشه بافته شده باشد؛ دارای چشمه های 3 میل باشد. اجرای اشتباه این توری می تواند منجر به شکل گیری موج هایی بر روی کار گردد.

مشخصات توری فایبر گلاس 45 گرمی :

– عرض : 100 سانتیمتر

– طول : 100 متر

– جشمه : دو و هشت دهم میلیمتر (سه میلیمتر)

– گرماژ : 45 گرم در هر متر مربع

چشمه های ریز و ضخامت کم این نوع توری بسیار مناسب است برای اجرای رزین اپوکسی، باید توجه نمایید در اجرای رزین کف، تمامی خانه های این چشمه باید پر شود؛ پر شدن چشمه های این توری منجر به یک کف پوش با ضخامت مناسب می شود. این کف پوشش توانایی تحمل فشار، اصطکاک ناشی از بار ترافیکی و ضربه را دارد.

رزین های اپوکسی کف معمولا از یک لایه اولیه بعنوان پرایمر، توری فایبرگلاس جهت مسلح کردن کار و لایه های نهایی رنگ دار، تشکیل می شوند

 قیمت مش فایبرگلاس 45 گرمی

ارسال دیدگاه برای %s

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند *

20 − شش =

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
[fbcomments]