خرید ایروزیل  GBS

خرید ایروزیل جی بی اس بهترین پینهاد ما به شما است.

ایروزیل : یک فوم سیلیکا هیدروفیل با مساحت خاص 200m2/g  است که بعنوان معروف ترین و بهترین برند ایروزیل شناخته می شود.

لینک خرید ایروزیل GBS

اروزیل دارای خاصیت ویسکوز کننده ی بسیار قوی است. اندازه ذرات اولیه 5-50 نانومتر است. این ذرات غیر متخلخل بوده و مساحت 50 تا 600 متر مربع در گرم دارند. چگالی 160-190 کیلوگرم بر متر مکعب است.

جهت خرید ایروزیل با به چند نکته توجه بفرماید. در هنگام خرید ایروزل حتما از برند های شناخته شده خرید انجام دهید. برای خرید ایروزیل برندهایی مثل GBS کیفیت بالایی دارند.

اروزیل یا فوم سیلیکا بوسیله یک فرآیند هیدرولیز شعله مستمر سیلیکون تتراکلرید SiCl4 تولید می شود. اروزیل در طی این فرایند، SiCl4 به فاز گاز تبدیل می شود و سپس به صورت خود به خودی و کمی در شعله اکسید هیدروژن با آب تشکیل شده به صورت متوسط واکنش داده می شود تا دی اکسید سیلیکون مورد نظر تولید شود.

دی اکسید سیلیکون کلوئیدی

به عنوان یک گاز مایع برای بهینه سازی جریان پودر از اولین روزهای فشرده سازی مستقیم استفاده شده است. اروزیل ذرات فوم کوچک سیلیکا “کت” بزرگتر از ماده افزودنی و ذاتی را ایجاد می کند و موجب کاهش نیروهای جاذبه ای بین آنها می شود.

تاریخچه ایروزیل :

هنگامی که هری کلاپفر، شیمیدانی در Degussa AG، پیشینیان منطقه کسب و کار شیمی، یک فرایند برای ساخت یک سیلیکا فوق العاده خوب در سال 1942 را اختراع کرد، او نمی دانست که این اولین فصل از داستان موفقیت فوق العاده ای است که هنوز ادامه دارد تا امروز. سیلیکا، که تحت نام تجاری اروزیل از سال 1943 به بازار عرضه شده است، در حال حاضر در تعداد زیادی از انواع و به تقریبا 100 کشور در سراسر جهان عرضه می شود.

Kloepfer در ابتدا این ماده را به عنوان جایگزینی برای کربن سیاه به عنوان یک پرکننده تقویت کننده برای لاستیک اتومبیل توسعه داد. Kloepfer پیشرفت خود را در سال 1942 انجام داد. او هیدرولیز با درجه حرارت بالا را تولید کرد، که باعث ساخت سیلیکا بسیار خوب ذره شد. در همان سال Degussa نخستین اختراع برای این فرایند را به دست آورد، شروع به تولید صنعتی اروزیل در سال 1944 کرد.

برای خرید ایروزیل حتما از چند فروشنده قیمت بگیرید. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب بهترین پیشنهاد ما به شما است.

جهت خرید ایروزیل با ما تماس بگیرید.

کاربرد اروزیل GBS

  • رنگ ها و پوشش ها
  • رزین های پلی استر غیر اشباع، رزین های لمینیت و ژل پوشش
  • HTV- و RTV-2K-لاستیک سیلیکون
  • چسب و مهر و موم
  • جوهر چاپ
  • ترکیبات کابل و ژل کابل
  • حفاظت از گیاه

خواص اروزیل  GBS

کنترل رئولیسم و ​​تیکستروپیک سیستم های مایع، گیرنده ها، پلیمرها و غیره
به عنوان عامل ضد انحلال، ضخیم شدن و ضد انقباض استفاده می شود
تقویت لاستیک سیلیکون HTV- و RTV-2K
بهبود جریان آزاد و خصوصیات ضد سایش پودرها

پودر ایروزیل
ایروزیل پودری

ایمنی

توصیه می کنیم قبل از استفاده از محصول، به اطلاعات ایمنی بپردازید.

ایروزیل  توسط OSHA ، IARC يا NTP بعنوان ماده سرطان زا ذکر نشده است. به دلیل ظرافت و نازک بودن ، اروزیل  به راحتی وارد هوا می شود و خطر استنشاق آن وجود دارد و همچنین باعث ایجاد سوزش می شود.

عوارض اروزیل

مطالعات نشان می دهد که تماس با سیلیس آمورف مصنوعی باعث تحریک یا چشم و پوست نمی شود. اما تماس مزمن پوست با سیلیس آمورف مصنوعی می تواند باعث خشک شدن یا اگزمای دژنراتیو شود. با محافظت شدید یا مراقبت از پوست می توان از این واکنش ها جلوگیری کرد.

بسته بندی و ذخیره سازی

اروزیل GBS در چند لایه 10 کیلوگرم کیسه عرضه می شود. توصیه می شود که محصول را در ظروف بسته تحت شرایط خشک و برای محافظت از مواد از مواد فرار نگه دارید. اروزیل 200 باید در ظرف 2 سال پس از تولید استفاده شود.

روش تولید ایروزیل

سیلیس فوم شده از گازهای شعله ای تتراکلرید سیلیکون یا از ماسه های کوارتز که در قوس الکتریکی 3000 درجه سانتیگراد تبخیر می شود ، ساخته می شود.

تولید اروزیل

اروزیل  در هیدرولیز شعله مداوم از ماده ای مانند تتراکلرید سیلیکون(SiCl4) ساخته می شود. در شعله ، هیدروژن و اکسیژن (از هوا) در حضور SiCl4 واکنش نشان می دهند.

تشکیل SiO2 را می توان با ترکیبی از یک واکنش اکسی هیدروژن ، که در آن آب تشکیل می شود ، توصیف کرد و هیدرولیز SiCl4 با این آب ایجاد می شود. فرآیند تشکیل اروزیل را می توان در معادلات ساده و زیر بیان کرد:

2H2 + O2 → 2 H2O

SiCl4 + 2 H2O → SiO2 + 4 HCl

واکنش کلی:

2H2 + O2 + SiCl4 → SiO2 + 4 HCl

شعله هیدروژن که حاوی SiCl4 است به طور مداوم در محفظه واکنش می سوزد. با تشکیل آب ، واکنش خود به خودی و کمی با SiCl4 درون شعله انجام می شود و گاز اسید هیدروکلریک و دی اکسید سیلیکون مورد نظر را تولید می کند.

AEROSIL® در کسری از ثانیه در شعله تشکیل می شود. مخلوطی از گازها و مواد جامد (ذرات SiO2) حاوی اسید هیدروکلریک تولید می شود. این آئروسل ابتدا باید قبل از جدا شدن در جامد و گازها در مرحله بعدی ، خنک شود. جامد هنوز حاوی مقادیر نسبتاً زیادی هیدروکلراید است که روی سطح ذرات جذب می شود.

قبل از بسته بندی محصول آبدوست ، یک مرحله غیرزدایی برای از بین بردن هیدروکلراید انجام می شود. اسید هیدروکلریک بازیافت می شود.

ارسال دیدگاه برای %s

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند *

16 − 11 =

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
[fbcomments]