موارد استفاده مش های فایبر گلاس و یا توری های فایبر گلاس ؛ توری های فایبر گلاس به صورت رول در عرض های مختلفی عرضه می گردند از نوار های “تیپ” که معمولا در عرض های زیر 20 سانتیمتر هستند تا مش های فایبر گلاس مخصوص پشت سنگ و کاشی در عرض های 1متر، 1.2متر و 1.6 متر و به طول 100 متر قابل عرضه هستند.

و در تولید تمامی دیوارپوش های پلیمری نیز از مش های فایبر گلاس استفاده می شود، در تولید این نوع از مش فایبر گلاس و یا توری فایبر گلاس از مواد مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV Stabilized) استفاده گردیده است که متناسب با موارد استفاده مش های فایبر گلاس از این مش ها می توان از درصد بالاتری از مواد UV جهت طول عمر و مقاومت بیشتر در مقابل تابش مستقیم آفتاب استفاده نمود.

  • برای سطوح بتنی و سیمانی استخرها و مخازن و بالکن ها که بخواهیم با مواد آب بندی پایه سیمانی و یا قیری پلیمری آب‏بندی کنیم و سطحی یکنواخت بدون ترک و یک پارچه (مانند یک دیگ دوجداره) ایجاد کنیم.
  • برای سطوح گچی که بخواهیم دچار ترک نشود و یامحل‏هایی که بر روی درز قرار دارند بخواهیم گچ کاری و سطحی یکنواخت داشته باشیم.
  • برای پشت سنگ های ساختمانی جهت مسلح و یک پارچه نمودن سنگ ها که به مرور زمان دچار ترک خوردگی و جداشدگی نشوند.
  • برای ترمیم ترک ها و درزهای بتن و سیمان و یا ایزوگام، آسفالت و … که بخواهیم با ماده مناسب آن را پر نماییم.
    مش فایبرگلاس و یا توری فایبر گلاس

    موارد استفاده مش های فایبر گلاس بسیار زیاد است چرا که دارای مقاومت کششی بسیار بالا ، انعطاف فوق العاده و شکل پذیری آسان ، سطح یکنواخت و یکپارچه ، قدرت نگهداری انواع ملاتها ، قیمت رقابتی ، عدم زنگ زدگی ، وزن بسیار کم ، کاهش مصرف مصالح ، افزایش مقاومت ، تنوع کاربرد مصالح ، تنوع رنگ ، سازگاری با انواع افزودنیها ،کارکرد و حمل آسان می باشد.

ارسال دیدگاه برای %s

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند *

هفده + چهارده =

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
[fbcomments]