نسل جدید عایق های رطوبتی، با استفاده از پلیمر های چند جزیی و یا تک جزیی می توان رویکرد جدید به ساختار عایق های رطوبتی داشت؛ اجرای این عایق ها ساده تر از نسل های قدیمی خود بوده، شکنندگی ندارند و برجسته ترین نکته آنها عدم شعله وری این عایق ها در مواجه با آتش و حریق می باشند.
تعداد لایه های عایق ریزی می تواند انتخابی باشد؛ استفاده از مش های فایبر گلاس در افزایش تعداد لایه های عایق ریزی موثر است. ترمیم این عایق ها راحت تر است و فقط کافی است به صورت موضعی محل را عایق ریزی کرد.

عایق های رطوبتی پودر :
پوشش آب بندي، رفع نم و جايگزين ايزوگام، قابل استفاده بر روی سطوح دارای جذب؛ پودر هاي آب بندي سيليكات كريستال بر پایه سيمان مي باشند ؛ توصيه مي گردد که هر كـيسه 25 كيلويي را با 5 ليتر آب مخلوط نماييد؛ ملأت حاصله را با قلم مو بر روي سطـح  اجرا كنيد؛ جهت افزايش كيفيت مي توانيد به جاي آب از رزين اكريليك  استفاده كنيد؛ اين تركيب را نيز مي توانيد با كمك مش هاي فايبر گلاس نيز اجرا كنيد كه در اين صورت ضخامت مناسبي ايجاد خواهد شد.

عایق های رطوبتی رزینی :

این محصول ، مایعی شیری رنگی است که پس از مصرف کاملا بی رنگ می شود این ماده ضمن داشتن لایه کشسان ، همچنین دارای خواص آنتی باکتریال، ضد خزه و جلبک و نیز مقاوم در محیط های اسیدی و باز، نمـکی و غیره است. قبل از اجرای این محصــول درز و ترک هایتخلیه شده، نیاز به پر نمودن دارند .

عایق های رطوبتی دو جزیی ( رزین و پودر)
این محصول یک ترکیب آب بند دو جزئی است که شامل پودر آب بندی و رزین می باشد. به نسبت یک لیتر رزین و سه کیلو پودر با هم ترکیب و میکس شود.

ارسال دیدگاه برای %s

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند *

5 × یک =

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
[fbcomments]